Helly Hansen rozwija swoją kolekcję odzieży outdoorowej opierając się na współpracy ze służbami ratowniczymi w terenie, z różnych zakątków świata. To doświadczenia ratowników pozwalają tworzyć odzież przygotowaną na wszelkie rodzaje terenu i pogody. W swojej najnowszej kampanii Helly Hansen dziękuje ratownikom. Czyni ich bohaterami gór – dziękując im za wysiłek, który pozwala nam czuć się w górach bezpiecznie, bo wiemy, że jest ktoś kto czuwa i jest gotowy by nieść nam pomoc. Poprzez swoją pracę otwierają dla nas góry.
Od lodowcowych jezior Squamish w Kanadzie, po mroźne noce polarne w górach Tromsø, w Norwegii – ochotnicze służby ratownicze poświęcają setki godzin rocznie, aby umożliwić innym korzystanie z tych cudów natury.
Góry to miejsce, w którym możemy naprawdę poczuć, że żyjemy, niezależnie od tego, czy wiąże się to z cichą kontemplacją, czy bardziej ekstremalnymi przeżyciami. A dzięki wolontariuszom, którzy poświęcają swój wolny czas na treningi, przygotowywania i wykonywanie misji, możemy mieć pewność, że ktoś zrobi wszystko, co w jego mocy, aby nam pomóc, jeśli zdarzy się wypadek.
W kampanii Helly Hanen poznajemy dwoje bohaterów zajmujących się poszukiwaniem i ratownictwem, których misją jest pomaganie innym w potrzebie. Monika Loevenmark (Kanada) i Ole Martin Heloy (Norwegia). Ich historie prezentują filmy na Youtubie
O Helly Hansen
Helly Hansen to ponad 140 lat doświadczenia w produkcji odzieży technicznej. Marka pochodzi z Norwegii, której surowy klimat motywuje do tworzenia rozwiązań przydatnych w najbardziej wymagających warunkach pogodowych. Dla marki Helly Hansen praca i codzienne życie w ekstremalnych warunkach naturalnych stały się inspiracją do stworzenia szeregu unikalnych innowacji w dziedzinie odzieży technicznej, takich jak zaprojektowany ponad 140 lat temu pierwszy wodoodporny materiał. Inne wyprzedzające czas osiągnięcia Helly Hansen to pierwsza na rynku tkanina typu fleece (lata 60.), pierwsza bielizna techniczna (lata 70.) wyprodukowana w technologii LIFA Stay Dry i wreszcie wielokrotnie współcześnie nagradzany H2Flow – system termoregulacji odzieży.
W roku 2020 Helly Hansen zrewolucjonizowało rynek odzieży technicznej wprowadzając do oferty pierwszą, na zawsze wodoodporną tkaninę, która pozostaje trwale wodoodporna, bez potrzeby ponownej impregnacji
Helly Hansen jest światowym liderem zarówno w produkcji odzieży żeglarskiej, outdoorowej, narciarskiej, jak i roboczej. Ubrania marki nosi ponad 55 000 profesjonalistów na całym świecie –zaufali jej między innymi najlepsi żeglarze, zawodowi ratownicy górscy i przewodnicy oraz narciarze reprezentacji olimpijskich. Odzież wierzchnia, bielizna termiczna, ubrania miejskie czy obuwie sprzedawane są w ponad 40 krajach, ciesząc się zaufaniem entuzjastów sportu i outdooru na całym świecie.